ПРИСЪЕДИНИ СЕ КЪМ ЕКИПА НИ!

Всеки един от нас има своята уникална роля и неповторими дарби.

Искаш ли да използваш своите, за да направиш света едно по-добро място?

Бъди проактивен – изпрати своето CV и мотивационно писмо на  hr@smartorganic.com

Нашата компания Смарт Органик е водеща в сферата на здравословните био храни.

Това което ни движи напред е нашата мисия – да произвеждаме продукти, които радват хората, полезни са за тях и са създадени с грижа към природата.

С нас ти можеш да допринесеш за положителната промяна в живота на милиони хора.

Разгледай свободните ни позиции тук:

We all have a special role to play on this planet, we all have unique talents.
Do you want to use yours to make the world a better place?

At Smart Organic our purpose is to produce food that people can enjoy and do good to themselves and the environment. As a front-runner in the organic and health food sector, with us you can make a real difference in the lives of millions and play a significant role in shaping the future of the organic business. Here, your work makes a great impact every day.

Currently we are looking for Head of Quality Department – organic food production.

What will be your role as a Head of Quality?

  • Develop departmental strategy and vision to ensure customer expectations and develop effective quality control processes;
  • Communicate quality control information to all relevant organizational departments, outside vendors, or contractors;
  • Oversee, motivate, mentor and evaluate Quality Department’s employees performance.
  • Implement training and awareness programs to ensure employees are up-to-date with quality systems and requirements;
  • Monitor activities to ensure  that food products are safe and of a high quality before releasing them to the market;
  • Gather, analyze and manage quality related data;
  • Oversee research projects to improve the taste, preservation techniques and packaging solutions;
  • Provide significant information to the production team about what the final food products should be like;
  • be responsible for external and  internal quality audit processes.

What you’ll need to succeed?

  • 7+ years of related experience in Quality (preferably in FMCG industry);
  • 5+ years quality management experience;
  • Experience with HACCP, ISO, IFS;
  • Customer-based focus;
  • Problem-solving skills customer-based focus;
  • Strong communication skills – verbal and written;
  • Bachelor’s/ Master’s degree in a food-related discipline, such as food science, microbiology, chemistry or food industry management;
  • Proficiency in English.

What you will get in return?

  • Opportunity to work with a team of people who really love what they do;
  • Competitive remuneration package;
  • Additional health insurance;
  • Increasing number of paid vacation days;
  • Flexible working hours;
  • Ability to work from home;
  • Access to yoga and anti-stress practices;
  • Our healthy products at special prices;
  • In-house healthy restaurant, free of charge for our employees;
  • We believe in human free choice. And we provide vaccination tolerance policy.
You will be part of a company with a purpose!
Our brands Roobar, Bett’r, Kookie Cat and Dragon Superfoods are sold in over 60 countries worldwide.
This success is thanks to our team of over 250 employees, who put a lot of passion into their work. Come join us in a fulfilling career with great impact and meaning.
 Apply now!

Нашата компания Смарт Органик е водеща в сферата на здравословните био храни.  Нашите брандове Roobar, Bett’r, Kookie Cat и Dragon Superfoods се продават в над 60 държави по света. Постигаме го благодарение на нашия екип от 300 служители, които влагат много страст в това, което правят.

Производството ни се развива, откриваме нови линии и продуктови категории, разширяваме присъствието си на пазара. В тази връзка ни предстои изграждането на нова производствена база в Божурище (сглобяема стоманобетонна конструкция) и си търсим отговорен и мотивиран човек, който да бъде

Технически ръководител на обекта (от процеса на проектиране до завършване на базата). 

Какви ще са основните задачи на техническия ръководител? 

  • Активно участие в предподготвителния етап и планиране;
  • Управление и непосредствен контрол на всички строителни и монтажни дейности на обекта;
  • Отговорност за извършване на строителството с високо качество;
  • Координиране на работата на всички подизпълнители и доставчици спрямо подписаните договорни отношения;
  • Проследяване за спазването на зададени срокове;
  • Управление на разходите: осигуряване на информация за финансовия статус на проекта, проследяване на актуалните разходи спрямо заложените, проверяване на съответствието на издадените фактури спрямо подписаните договори;
  • Изготвяне на ежеседмичен отчет за извършените работи;
  • Осъществяване на мониторинг  на влаганите материали;
  • Докладване за прогреса на строителното изпълнение.

Какво се изисква, за да сте успешен в тази роля?

  • Завършено образование в областта на строителството;
  • 3+ години практически опит в ръководене на строителни обекти;
  • Компютърни умения – MS Word, MS Excel, AutoCAD;
  • Познаване и прилагане на нормативната уредба по ЗБУТ.

и още: 

  • Гъвкав подход в комуникацията с различните участници в процеса;
  • Организираност, дисциплина и аналитично мислене;
  • Вътрешна мотивация за завършване на работата с качество и в срок.

Какво предлагаме?

  • Отлична работна среда, грижа и добро отношение към служителите;
  • Адекватно на отговорността възнаграждение;
  • Гъвкаво работно време;
  • Допълнително здравно осигуряване;
  • Ваучери за храна;
  • Достъп до здравословни продукти с големи отстъпки;
  • Карта Мултиспорт на преференциална цена;
  • Йога и антистрес практики;
  • Тиймбилдинг и партита.

Защо да избереш нас?
Ако искаш да участваш в изграждането на нов модерен производствен обект и да си част от успешен бизнес в сферата на биохраните, то кандидастсвай сега и ни изпрати своето CV!

Всеки един от нас има своята уникална роля и неповторими дарби. Искаш ли да използваш своите, за да направиш света едно по-добро място?
Нашата компания Смарт Органик е водеща в сферата на здравословните био храни.

Това което ни движи напред е нашата мисия – да произвеждаме продукти, които радват хората, полезни са за тях и са създадени с грижа към природата.
С нас ти можеш да допринесеш за положителната промяна в живота на милиони хора.

Търсим енергичен и мотивиран нов колега на позицията Специалист Доставки, който ще има следните отговорности:

  • Осигуряване на опаковачни материали и суровини за нуждите на производствата ни в зададения срок, както и проследяване на цялостния процес, свързан с тях;
  • Активна комуникация и изграждане на дългосрочни взаимоотношения с доставчиците ни;
  • Договаряне на характеристиките на продуктите, условията и цените им спрямо изискванията;
  • Периодично проследяване на стоковите ни запаси и осигуряването на нови при нужда;
  • Оценяване на качеството  на вече закупените суровини;
  • Проследяване на актуалните тенденции в сферата.

Ако се разпознаваш в тази роля и притежаваш:

  • 2+ години предишен опит в подобна сфера + опит в печатната индустрия би бил предимство;
  • Добро ниво на MS Excel;
  • Опит в сферата на търговията/производства би бил предимство;
  • Добро ниво на английски би било предимство;
  • Комуникативност и умение за водене на преговори;
  • Внимание към детайла, организираност, и прецизност;
  • Инициативност и ориентираност към резултати.

То ние ти предлагаме:

  • отлична работна среда, грижа и добро отношение към служителите;
  • конкурентно възнаграждение;
  • допълнително здравно осигуряване;
  • ваучери за храна;
  • допълнителен годишен отпуск за стаж в компанията;
  • достъп до здравословни продукти с големи отстъпки;
  • карта Мултиспорт на преференциална цена;
  • антистрес практики и програми за личностно развитие;
  • тиймбилдинг и партита.

 

 Защо СМАРТ ОРГАНИК?
За да се присъединиш към компания с мисия!
Нашите брандове RoobarBett’rKookie Cat и Dragon Superfoods
се продаватв над 60 държави по света.
Постигаме го благодарение на нашия екип от над 280 служители,
които влагат много страст в това, което правят.
Като част от нашия екип, и ти ще имаш
удовлетворяваща работа с въздействие и смисъл.
Кандидатствай сега!

We are Smart Organic. We are producers of organic products for anyone who is health-conscious and wants a boost of long-lasting energy.

As a team, what drives us forward is the belief that we are creating something extraordinary – accessible and clean food, made from high quality ingredients and a whole ton of love for the people who consume it and the nature surrounding them.

Our brands Roobar, Bett’r, Kookie Cat, Dragon Superfoods, Курабийница, Био Класа are distributed in more than 50 countries. We have achieved our success all because of our team of more than 280 employees, who put a lot of passion and love into the work they do.

As a part of the Smart Organic team, you will play a significant role in shaping the future of the organic business. Here, your work makes a great impact every day!

Currently we are looking for a great business leader with extraordinary people management skills, who will be responsible for developing, implementing and executing strategic marketing plans for our brands.

What will be the role?

  • Lead and build a high-performance team;
  • Lead the execution of marketing campaigns from start to finish, leveraging internal support and driving collaboration;
  • Partner  with the creative team, develop creative briefs and guide creative direction to meet objectives for all advertising and public- facing communications, including digital, print and video assets;
  • Conceptualize and execute on multi-channel campaigns across the prospect and customer lifecycle, ensuring the alignment of communications and messaging across all channels;
  • Analyze customer insights, consumer trends and marketing best practices to build successful strategies and develop company processes towards higher efficiency and profitability;
  • Be in charge of marketing budget and allocate/invest funds wisely.

What you’ll need to succeed?

  • Think and act strategically;
  • Manage employee performance;
  • Analyse / solve problems and make effective business decisions;
  • Act with integrity, honesty and professionalism;
  • Anticipate and manage change;
  • Focus on results;
  • Proven work experience in the role of Marketing Manager/Head of Marketing;
  • Fluency in English (C1).

What you’ll get in return?

  • Opportunity to work with a team of people who really love what they do;
  • Opportunity to work for socially responsible company;
  • Various and challenging projects;

And: 

  • Competitive remuneration package;
  • Additional health insurance;
  • Meal vouchers;
  • Increasing number of paid vacation days;
  • Flexible working hours;
  • Abilty to work from home;
  • Access to yoga and anti-stress practices;
  • Our healthy products at special prices;
  • In-house healthy restaurant, free of charge for our employees;
  • Team buildings and parties.
You will be part of a company with a purpose!
Come join us in a fulfilling career with great impact and meaning.
Apply now!

We are Smart Organic. We are producers of organic products for anyone who is health-conscious and wants a boost of long-lasting energy.

As a team, what drives us forward is the belief that we are creating something extraordinary – accessible and clean food, made from high quality ingredients and a whole ton of love for the people who consume it and the nature surrounding them.

Our brands RoobarBett’rKookie CatDragon SuperfoodsКурабийницаБио Класа are distributed in more than 50 countries. We have achieved our success all because of our team of more than 280 employees, who put a lot of passion and love into the work they do.

As part of the team you will play a significant role in shaping the future of the organic business. Here are the main ingredients that when gathered make your work a mission to change the life of millions:

  • Marketing & Design;
  • Product & Business Development;
  • Project Management;
  • Sales;
  • Quality;
  • Technicians and Engineering;
  • Production & Warehouse;
  • Human Resources;
  • Finance.

Tell us what you can add to the recipe to make the recipe ever tastier! We want to know what stands behind your motivation to work for Smart Organic – are you great at working with numbers; do you like communicating with people, are you a digital savvy or a marketing warrior?

We are waiting to hear your story! Apply now!



    КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ?

    • Отлична работна среда, грижа и добро отношение към служителите;
    • Конкурентно възнаграждение;
    • Гъвкаво работно време;
    • Работа от вкъщи;
    • Допълнително здравно осигуряване;
    • Ваучери за храна;
    • Допълнителен годишен отпуск за стаж в компанията;
    • Достъп до здравословни продукти с големи отстъпки;
    • Вътрешно-фирмен ресторант с хубава безплатна храна за служители;
    • Карта Мултиспорт на преференциална цена;
    • Йога и антистрес практики;

    НАЙ-ДОБЪР РАБОТОДАТЕЛ В КАТЕГОРИЯ ПРОИЗВОДСТВО

    Career Show Awards 2022